Miegamuosiuose ir apartamentuose galima išvysti nostalgiją keliančius XVII–XVIII a. interjero elementus: prabangias tekstūras, drąsius ornamentus, Herringbone eglutės raštu išklotas medines grindis, odos apdailą, garstyčių geltoną ir sodriai žalią spalvas, na ir, žinoma, buvusio Karaliaus Saulės atvaizdus. Tokį interjerą sukūrusi dizainerė Birgita Nicolay siekė perteikti aristokratišką įvaizdį, padedantį svečiams nukeliauti į praeitį ir viešint pasijusti išskirtinėje aplinkoje. Už visos šios atmosferos kevalą, t. y. išorę, buvo atsakinga studija CBAG.studio su architektais Christine Beaumont ir Achimu Gergenu priešaky – būtent jie reabilitavo patį pastatą ir suteikė jam naują veidą.
Prieš įžengiant į holą, akis patraukia skulptūriški, plastiškų formų sraigtiniai laiptai, vedantys į apartamentus ir jungiantys senąjį pastatą su naujai pastatytaisiais. Du naujieji viešbučio korpusai išsiskiria savo charakteriu: vienas traukia žvilgsnį blizgiu bronziniu ir laužyto aliuminio plokštėmis dekoruotu fasadu bei alyvuoto ąžuolo langų rėmais, o kitas – mediniu fasadu, atkartojančiu senojo pastato atspalvius ir tekstūras. Pirmajame aukšte yra registratūros zona, restoranas, baras bei privačios pietų erdvės terasoje, nuo kurios atsiveria žaliuojantis parkas, seni medžiai ir įvairūs krūmokšniai, nutūpti čirškančių sparnuočių.
Interjere kruopščiai parinkta ir pritaikyta „karališka“ spalvų derinių schema atsikartoja kone visuose kambariuose: keičiamas tik dominuojantis atspalvis ir patalpos papildomos nuotraukomis, paveikslais ar kitomis meninėmis priemonėmis. Taip buvo siekta sujungti istoriją su šiuolaikine interjero estetika ir išlaikyti vientisumą. Komfortui taikomas didžiulis dėmesys, todėl iš pažiūros praeitį menantis viešbutis šiandien užtikrina patogumą ir gerą savijautą – kambariuose net įrengtas prietaisas, leidžiantis pasirinkti skleidžiamos šviesos intensyvumą ir temperatūrą pagal nuotaiką, dienos metą ar sezoniškumą. Natūrali dienos šviesa sklinda pro langus, įtaisytus per visą sienų aukštį, ir erdvius balkonus kiekviename kambaryje, taigi, visi svečiai turi galimybę pasimėgauti grynu oru neiškėlę kojos iš savo erdvės.
Pušinės plokštės ir alyvuota medžio masyvo grindų danga sukuria šiltą, svetingą atmosferą, kurioje natūralios medžiagos derinamos su švelniais žalsvais, melsvais bei rausvais tonais. Švarios formos, šiuolaikiški baldai bei elegantiški dekoro elementai, pvz., rotangu dailintos spintelės, marmuriniai praustuvai, art nouveau stilistikos plytelės, – visa tai užsimena apie XX a. vietovės šaknis, tačiau sunkūs gobelenai, odos apdaila, vonios ant elegantiškų kojelių ir kur ne kur, tarsi akcentai, pasitaikantys klasikiniai baldai, suteikia paslaptingą senovės dvelksmą. Sodrūs tonai ir spalvų deriniai šiandien atrodo labai netradiciniai ir drąsūs. Konservatyvesniuose apartamentuose vyrauja lakoniškesnė atspalvių gama – medienos apdaila ir pilkšvi tonai, tačiau puošnumo čia suteikia ornamentika, lipdiniai, figūriniai interjero elementai, plastiškų formų kojelės, šviestuvai, gobelenų ar tapetų raštai.
Karališkas viešbutis siūlo pasisvečiuoti Liudviko XIV epochoje, kurioje vyravo rafinuotumas, drąsūs spalvų deriniai ir elegancija. Šiandien viešbutyje galima žavėtis ne tik intriguojančiais istoriniais motyvais, bet ir subtiliu bei originaliu stilistiniu praeities ir dabarties kokteiliu, šilta, malonia atmosfera, aukščiausio lygio komfortu bei kokybišku poilsiu.
La Maison viešbučio interjeras: